6/07/2014

LA thoughts

Ibland tänker jag på USA och det faktum att jag lämnar all trygghet hemma i Sverige och far iväg till ett främmande land där jag inte känner en kotte för att spendera ett helt år. 

Och det är när man har världens bästa utekväll med sina finaste vänner, när man äter middag med familjen en söndag eller när man går ut på stan och äter middag med sin pappa som man inser hur mycket man kommer sakna dessa människor och sånt som bara en helt vanlig middag. Men sen tänker jag på hur mycket jag längtat efter detta, hur mycket jag vill bo i Los Angeles och uppleva allt som staden har att erbjuda, att plugga något jag tycker om och är intresserad av och att träffa en massa nya människor. 

Jag är övertygad om att det kommer bli bland det roligaste, men också det läskigaste jag gjort i mitt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar