6/12/2014

12/06/14

Idag har jag varit ledig, så redan igårkväll efter att jag slutade så åkte jag och mamma iväg till mormor som bor i Korpis. Var riktigt skönt att komma bort även om det bara var för en kväll. Det har varit så himla mycket med skolan den senaste veckan. Satt uppe till sent på natten i tisdags och tittade igenom klasser och försökte välja ut två stycken. Man får nämligen välja några nu och resten när man är på plats på skolan, och eftersom det inte finns hur många platser som helst så hade jag bråttom att välja så fort jag fick tillgång till det. Skolan har även skickat iväg mina uppgifter som behövs till ambassaden nu, så det lär väl landa i brevlådan nästa vecka. Så snaaart har jag allt fixat vilket innebär att jag kan pusta ut och bara njuta av tiden jag har kvar här hemma. Räknade även ut att jag har mindre än 20 arbetsdagar kvar nu. Den känslan alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar