5/06/2014

6/5/14

Long time no see, bloggen. Önskar att jag kunde säga att jag har massor med nytt att berätta om skolan och USA, men det har jag tyvärr inte. Fortsätter bra att vänta och vänta och vänta. Men nu dröjer det nog inte länge till innan jag får svar. Fick även veta att jag inte behöver känna mig stressad över visum då det tydligen är gott om tid kvar, så det känns skönt.

Annars händer det inte så mycket, jobbar och umgås med familj och vänner. Idag har jag även (äntligen) varit hos frissan igen och färgat håret, det blev såå bra! Precis så som jag ville ha det. Bild kommer säkert upp så småningom.

Har bokat flyg till Stockholm idag också, för att gå på kalifornienträffen den 20/5. Har även en tatueringstid den 22/5 att se fram emot. Livet är rätt fint just nu ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar