2/03/2014

London





Kom hem från London igårkväll, och här ovanför har ni lite mobilbilder från resan. Blev inga bildtexter dock eftersom jag krånglat nog med detta inlägg, så bilderna får tala för sig själva. Har även en del bilder på systemkameran som jag kanske tänkte lägga upp när jag har tid och ork. 

Har i varje fall haft det riktigt bra i London, det enda som jag egentligen kan klaga på är vädret. Det regnade fyra av sex dagar, fast det hade vi nästan räknat med. Sen är jag väl inte helt nöjd med flygningen då SAS höll tidtabellen två av fem flygningar, vilket resulterade i en hel del stress. Men vi tog oss hem i varje fall. 

Har sovit ca 4 timmar inatt (pga försenat flyg) och jobbat 10 timmar på det, så är allt annat än pigg. Så nu väntar sängen och ett avsnitt av Alex och Sigges pod. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar